Kontaktní formuláře


? NAPOVEDA
povinné povinné Opište kód z obrázku obnovit obrázek
? NAPOVEDA
povinné povinné povinné povinné Opište kód z obrázku obnovit obrázek

Vážený zákazníku,
děkujeme Vám, že jste si vybrali společnost Dial Telecom za svého nového telekomunikačního partnera. Věříme, že budete s našimi službami spokojeni, a těšíme se na úspěšnou a dlouhodobou spolupráci.
Pro případnou komunikaci s naší společností využijte prosím níže uvedených kontaků nebo kontaktní formulář.

Typ podpory
Oddělení Kontakt
Technický problém Dohledové centrum
Tel. +420 226 204 400
Fax +420 226 204 197
noc@dialtelecom.cz
V případě nedostupnosti pevných linek je možné volat: GSM: +420 602 748 116
Obchodní záležitost Customer care Tel. +420 226 204 111
Fax +420 226 204 197
sales@dialtelecom.cz
Vyúčtování, fakturace Fakturační oddělení Tel. +420 226 204 354
Fax +420 226 204 397
fakturace@dialtelecom.cz

Náš zákaznický servis je Vám k dispozici 24 hodin denně na telefonním čísle +420 226 204 400.
Při nahlašování provozních problémů na telefonní číslo +420 226 204 400 (Dohledové centrum) prosím uveďte:

- typ služby (číslo produktu z produktové specifikace)
- název firmy
- popis provozního problému
- jméno a kontaktní telefon nahlašujícího
- jméno a kontaktní telefon na technicky způsobilého zástupce Vaší společnosti, který zajistí součinnost pro vyřešení konkrétního provozního problému

Po nahlášení výše uvedeného prověříme stav Vaší služby. Pracovník Dohledového centra s Vámi dohodne individuální postup, termíny a způsob informování o řešení problému. Provozovatel je oprávněn požadovat po uživateli písemné nebo elektronické potvrzení ohlášené závady.

? NAPOVEDA
povinné povinné povinné Opište kód z obrázku obnovit obrázek

Pokud Vám vznikl technický, fakturační nebo jiný problém, který je třeba řešit prostřednictvím reklamace, zašlete prosím popis problému na emailovou adresu reklamace@dialtelecom.cz, nebo využijte formulář níže.

Kromě popisu problému vždy uveďte:

  1. Jaký produkt Dial Telecomu potřebujete reklamovat.
  2. Číslo produktové specifikace (je uvedeno na každé produktové specifikaci).
  3. Pokud se problém vztahuje ke konkrétní faktuře, uveďte prosím i číslo příslušné faktury, které je na ní uvedeno, a datum, kdy byla faktura vystavena.
? NAPOVEDA
povinné povinné povinné povinné povinné Opište kód z obrázku obnovit obrázek