Dial Telecom připojil v roce 2015 desítky nových business center v Praze


26.1.2016
Praha
Dial Telecom, a. s., přední český poskytovatel datových a hlasových služeb, připojil do své vysokorychlostní metropolitní sítě v nedávné době více než 20 významných administrativních budov v Praze, z toho 7 zcela nově postavených obchodních center. Konkrétně jde o business centra The Blox na Evropské, Meteor C, Corso Court, BB Centrum DELTA, Aviatica, Enterprise a BC Šaldova. Metropolitní síť Dial Telecomu má přitom v podstatě neomezenou kapacitu.

Firmám sídlícím v těchto kancelářských centrech díky tomu může zejména díky optickým sítím poskytnout internetové, datové a hlasové služby na nejvyšší dosažitelné úrovni, srovnatelné se světovou špičkou.
U optické sítě obecně platí, že omezení v rychlosti přenosu je dáno spíš typem použitých koncových zařízení než sítí samotnou. Oproti metalické síti má kromě vyšší přenosové kapacity celou řadu dalších výhod. Jde především o elektromagnetickou imunitu, bezpečnost provozu, odolnost proti odposlechu, vysokou provozní spolehlivost a mechanickou i chemickou odolnost optických kabelů.

Síť kopíruje výstavbu kancelářských prostor
Služby Dial Telecomu a její metropolitní sítě využívá řada významných administrativních budov v Praze. Jde například o business centra Polygon House, Pankrác House a administrativní centrum Trianon v Praze 4 nebo Zlatý Anděl na Smíchově, BC Quadrio. Metropolitní síť Dial Telecomu v současnosti zahrnuje 250 km optických kabelů a nabízí vysoké přenosové kapacity v násobcích hodnoty 10 Gb (n x 10 Gb). Je napojena na páteřní síť Dial Telecomu v České republice a zároveň na téměř všechny existující sítě v zahraničí.

Přehled nově připojených  business center do metropolitní sítě

  • Evropská, č. p. 11/2758 – BC Blox,
  • Jankovcova, č. p. 1569/2C – BC Lighthouse Vltava,
  • Thámova, č. p. 32/681 – Meteor C,
  • Francouzská, č. p. 28/171 – BC,
  • Ovenecká, č. p. 9/380 – BC,
  • Havlíčkova, č. p. 3/1029 – BC,
  • Křižíkova, č. p. 34A/682 – BC Corso Court,
  • Na Příkopě, č. p. 6/848,
  • Za Brumlovkou 1559/5 BB Centrum – DELTA,
  • Vyskočilova, č. p. 4/1481 – BB Centrum Beta,
  • nám. I. P. Pavlova, č. p. 5/1785 – BC,
  • U Trezorky, č. p. 921/2 – BC Aviatica,
  • bytový dům Olbrachtova, č. p. 9/2006 – BC,
  • Pikrtova, č. p 1A/1737 – BC Enterprise,
  • Přemyslovská, č. p. 43/2845 – BC Luxembourg Plaza,
  • Vinohradská, č. p. 151/2828 – BC Flora,
  • U Pergamenky, č. p. 2/1522 – BC,
  • bytový dům lamda pro Planet A: Šaldova, č. p. 12/425 – BC,
  • Nárožní, č. p. 7/1400,
  • Sokolovská, č. p. 84/366 – BC Zirkon,
  • Žerotínova, č. p. 34/1132.

  • Optická síť jako konvergenční médium budoucnosti

    Dial Telecom začal metropolitní síť v Praze budovat po roce 2000 a každoročně investuje nemalé prostředky do jejího dalšího rozvoje. Pevné připojení klientů optickým kabelem, vedeným převážně v bezpečí pod povrchem země, umožňuje vysokou rychlost a libovolnou přenosovou kapacitu datového a hlasového připojení, ale také jednoduchost a úsporu provozních i investičních nákladů. Metropolitní optická síť kopíruje výstavbu především kancelářských prostor v Praze.

    Dial Telecom zajišťuje v této oblasti komplexní služby: od vybudování trasy k zákazníkovi, přes koncová zařízení až po garantovaný přístup k internetu. Vlastní páteřní a metropolitní optická síť umožňuje zřídit přístupové linky s maximální možnou kvalitou, a zejména u vysokých kapacit navíc s velmi zajímavou cenou. Technologie využívající optickou síť jako základní přenosovou vrstvu jsou nejčastěji na bázi DWDM nebo CWDM. Nad základní infrastrukturou provozuje Dial Telecom rozsáhlou IP MPLS síť, síť na bázi L2 Ethernetu a SDH síť pro synchronní přenosy – zejména hlasu.

    O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
    Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
    Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem.