Dial Telecom úspěšně provedl celoplošný upgrade páteřní sítě


26.1.2017
Praha
Společnost Dial Telecom úspěšně provedla celoplošný upgrade vlastní IP/MPLS páteřní sítě s cílem zvýšit stabilitu a kvalitu síťových parametrů v rámci celé České republiky.

Dial Telecom, přední český poskytovatel telekomunikačních služeb, provedl úspěšně celoplošný upgrade vlastní IP/MPLS páteřní sítě. Cílem této rozsáhlé akce, která proběhla za plného provozu, bylo zvýšení stability a kvality parametrů sítě v rámci celé České Republiky. Nejvýraznější změnou viditelnou pro naše zákazníky je plošné navýšení parametru MTU (Maximum Transmision Unit) na optické páteřní a agregační síti na hodnotu 9000 Byte.

Implementace nejmodernější technologie, která umožní našim zákazníkům rychlejší a kvalitnější přenosy velkých datových objemů, byla jedním z hlavních důvodů rozsáhlého upgradu naší IP/MPLS sítě. Jsme rádi, že akce dopadla úspěšně a že můžeme svým zákazníkům nabízet služby s MTU až 9000 na naší síti, což není v současné době na trhu standardem,“ říká Tomáš Strašák, obchodní ředitel společnosti Dial Telecom.

Upgrade sítě přinese výraznou změnu zejména pro klienty využívající datové okruhy a služby VPN v kombinaci s cloudovými řešeními nebo připojením do datových center Dial Telecom, respektive pro všechny klienty, kteří požadují kvalitní a rychlé přenosy velkého množství dat.

Právě provedený upgrade je v souladu s dlouhodobou strategií společnosti Dial Telecom –trvalým rozšiřováním a zkvalitňováním parametrů vlastní komunikační sítě na základě zvyšujících se technických požadavků klientů. Díky tomuto přístupu patří společnost mezi důležité středoevropské provozovatele vysokorychlostních datových linek a dlouhodobě preferované tranzitní partnery zahraničních operátorů.

O společnosti Dial Telecom
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní optické sítě. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem.