Dial Telecom implementoval technologii BGP FlowSpec


29.6.2017
Praha
Dial Telecom, a. s., přední český poskytovatel datových a hlasových služeb, implementoval ve své páteřní síti technologii BGP FlowSpec, umožňující efektivně reagovat na kybernetické bezpečnostní hrozby.

Dial Telecom, a. s., přední český poskytovatel datových a hlasových služeb, implementoval ve své páteřní síti technologii BGP FlowSpec, umožňující efektivně reagovat na kybernetické bezpečnostní hrozby.

Technologie BGP FlowSpec, definovaná dokumentem "RFC 5575", umožňuje odklánět, omezovat velikost či zcela zahazovat provoz konkrétních, specificky popsaných datových toků (flows), čímž zásadním způsobem zrychluje, zlepšuje a zpřesňuje řízení nežádoucího datového provozu, jako jsou například DDoS útoky, nezávisle na použité platformě, tedy na různých zařízeních různých výrobců.

"V návaznosti na sofistikovaný systém detekce provozních anomálií tak BGP FlowSpec tvoří další krok v bezpečnostní politice naší páteřní sítě, do níž spadá též členství v projektu FENIX a aktivní participace v rámci platformy CSIRT.CZ." říká Zbyněk Pospíchal, člen týmu network managementu ve společnosti Dial Telecom. a.s.

O společnosti Dial Telecom
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní optické sítě. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Dial Telecom, a. s. je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem.