Dial Telecom spustil službu Premium SMS


8.8.2011
Praha
Dial Telecom, a.s., přední český poskytovatel telekomunikačních služeb, spustil na začátku srpna novou službu Premium SMS. Služba je určena všem zájemcům, kteří chtějí zpoplatnit své služby prostřednictvím mobilního přístroje.

Premium SMS umožňuje jak komerční SMS platby ,např. poskytování obsahu a služeb na internetu, SMS chat, prodej zboží, realizaci spotřebitelských soutěží, tak i veřejně prospěšné SMS platby (SMS jízdenky, platby za parkování, rezervace u lékaře, rezervace vstupenek na sportovní nebo kulturní akce, platby pojištění do zahraniční.

"Premium SMS vhodně doplňuje portfolio již stávajících telekomunikačních řešení a poskytuje našim zákazníkům možnost využít předností služby k oslovení svých klientů ať již jako levného marketingového nástroje, nebo pro prodej svého zboží a služeb," říká Robert Horáček, product manager společnosti Dial Telecom.

Výhody služby Premium SMS jsou zejména bezpečný a jistý výběr peněz za poskytnuté služby, její rychlé zřízení a možnost sledovat pokročilé online statistiky pro podrobnou analýzu provozu a chování spotřebitelů. Služba může sloužit jako velice efektivní a levný marketingový nástroj.

Dial Telecom nabízí dvě varianty této služby, Premium SMS MO – SMS je zpoplatněna přímo při odeslání, využívá se převážně pro jednorázové platby. Naopak varianta SMS MT nachází své využití pro služby předplatného, tj. dlouhodobý opakovaný odběr služby (např. zpravodajství, horoskopy apod.). V tomto případě je zpoplatněna odpovědní SMS zasílaná zákazníkovi provozovatelem služby.

Více informací Vám poskytneme na stránkách http://www.dialtelecom.cz nebo na těchto kontaktech:

Martina Setunská
Marketing manager, PR
tel.: + 420 226 204 159
email: martina.setunska@dialtelecom.cz
www.dialtelecom.cz

Pavel Křižka
PR Manager
tel.: +420 732 582 776
email: pavel.krizka@justc.cz                                                         
www.justC.cz

O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem.