Dial Telecom rozšířil službu Linka 900 na Slovensko


2.4.2012
Praha
Dial Telecom, a.s., přední český poskytovatel telekomunikačních služeb, rozšířil službu „Linka 900“ i na území Slovenské republiky. Služba je určena všem, kteří chtějí zpoplatnit na území Slovenska své služby telefonním spojením.

Službu je možné zřídit nezávisle na technologii hlasové komunikace – pro obsluhu linky je možné využívat běžný, či mobilní telefon, VOIP nebo klasickou telefonní ústřednu. Ke službě LINKA 900 je možno dodat nadstavbové služby automatické spojovatelky, hlasových stromů, hlasových schránek a pokročilých možností přesměrování, které lze libovolně konfigurovat prostřednictvím webového administračního rozhraní. Služba je nejvíce využívaná pro provozování  erotických služeb, dále pak informačních, zábavných, inzertních, obchodních a finančních služeb.¶¶

Službu „Linka 900“ poskytujeme běžně na území České republiky. Poskytovatelé služby tak mohou rozšířit své obchodní aktivity i na slovenský trh. Výhodou je i malá jazyková bariéra mezi těmito dvěma trhy, říká Robert Horáček, product manager Dial Telecom.

Více informací Vám poskytneme na stránkách http://www.dialtelecom.cz nebo na těchto kontaktech:

Martina Setunská
Marketing manager, PR
tel.: + 420 226 204 159
email: martina.setunska@dialtelecom.cz
www.dialtelecom.cz

Pavel Křižka
PR Manager
tel.: +420 732 582 776
email: pavel.krizka@justc.cz                                                         
www.justC.cz

O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem.