Dial Telecom zprovoznil bezpečný přenos podnikových dat přes půl světa


15.4.2013
Praha - Brno - Wuhan
Dial Telecom, a.s., přední český poskytovatel telekomunikačních služeb, na přelomu března a dubna spustil pro svého významného zákazníka dosud nejvzdálenější přímé datové propojení dvou poboček. Datový okruh propojuje více než osm tisíc kilometrů vzdálená města Brno a Wuhan v čínské provincii Chu-pei. Moderní spoj nahradil technicky zastaralé propojení VPN tunelem, které pro danou vzdálenost vykazovalo nestabilitu a vysokou latenci.

Pro realizaci celého spoje byla nutná spolupráce pouze se dvěma dodavateli z řad zahraničních operátorů. Podle dostupných údajů společnosti Dial Telecom se jedná o doposud nejdelší přímé propojení dvou subjektů, které kdy tuzemský poskytovatel zabezpečil. Zprovoznění služby od prvotního návrhu do finální implementace zabralo specialistům Dial Telecomu necelé čtyři měsíce a ke spuštění došlo na přelomu března a dubna 2013.

Obr. Vzdálenost mezi Brnem a čínským Wuhanem činí přes 8000 km

Obr. Vzdálenost mezi Brnem a čínským Wuhanem činí přes 8000 km (zdroj maps.google.com)

Řešení realizované skrze rozhraní Ethernet Leased Line zajišťuje stabilní připojení s kapacitou 2 Mbps, vyznačuje se rovněž silným zabezpečením přenosu dat a nízkou latencí. Data jsou v páteřní síti plně zálohována, garantován je také nepřetržitý monitoring stavu sítě techniky Dial Telecomu. V infrastruktuře jsou využity zejména aktivní prvky od společnosti CISCO.

Více informací Vám poskytneme na stránkách http://www.dialtelecom.cz nebo na těchto kontaktech:

Martina Setunská
Marketing manager, PR
tel.: + 420 226 204 159
email: martina.setunska@dialtelecom.cz
www.dialtelecom.cz

Pavel Křižka
PR Manager
tel.: +420 732 582 776
email: pavel.krizka@justc.cz                                                         
www.justC.cz

O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem.