Informace k výpadkům služby IPTV ve dnech 8. - 10.9.2019


11.9.2019

Vážení zákazníci,

dovolujeme si vás informovat o příčině výpadků služby IPTV, ke kterým došlo v posledních dnech vždy ve večerních hodinách.
Důvodem výpadků jsou technické problémy na straně našeho dodavatele služby.

Podle vyjádření dodavatele byl první výpadek v neděli 8.9.2019 večer způsoben větší technickou závadou, kterou jeho technici začali okamžitě řešit a podařilo se jim situaci stabilizovat  
V pondělí večer, tzn. 9.9.2019 došlo k dalšímu výpadku, který ukázal, že problém je daleko závažnější. Během pondělní noci a celého úterý pak byly provedeny serie šetření a testů, které prý v tuto chvíli stále ještě probíhají.
V úterý 10.9.2019 večer se však výpadek bohužel znovu opakoval.  

Situaci vnímáme jako velice vážnou a ujišťujeme vás, že ji s dodavatelem intenzivně řešíme. Využíváme všech možností a prostředků, aby náš dodavatel funkčnost služby obnovil v původní kvalitě co nejdříve.
Dodavatel nás ujistil, že na odstranění problému uvolnil své veškeré technické i lidské kapacity a řešení má pro něj maximální prioritu.
Práce na opravě a definitivním vyřešení v tuto chvíli stále trvají, proto bohužel zatím nelze vyloučit opakování výpadků.  

Jakmile budeme mít o stavu řešení nové informace, budeme vás ihned informovat.

Přijměte prosím naší omluvu za způsobené nepříjemnosti

Tým Dial Telecom

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aktualizace 11.9.2019 15:30

Vážení zákazníci,
v návaznosti na předchozí informaci, která se týkala důvodu večerních výpadků IPTV v posledních dnech, si vás dovolujeme informovat o dalším vývoji.

Na straně dodavatele jakožto technického partnera aktuálně probíhají další testy, nyní již zaměřené přímo na oblasti, které byly na základě nasbíraných dat identifikovány jako možné primární příčiny problému.
Současně již technici dodavatele preventivně provedli řadu opatření v nastavení platformy Kuki, aby dobu případných výpadků zkrátili na minimum.

Další informace najdete např. v následujícím odkazu: https://www.zive.cz/clanky/internetova-televize-kuki-od-nedele-bojuje-proti-cilenemu-dos-souboj-zacina-kazdy-vecer/sc-3-a-200186/default.aspx

Všechny práce probíhají za plného provozu a proto je analýza a implementace servisních opatření velice komplikovaná a časově náročná.
Některé opravné zásahy bohužel nelze provést bez dočasného omezení funkčnosti služby nebo je nutné je provést v době, kdy se problém vyskytne.
Dnes, tj. ve středu 11.9.2019 večer proběhne další část servisních prací, která by mohla za určitých okolností, které v tuto chvíli nejsme schopni předvídat, způsobit další krátký výpadek služby IPTV.
Pokud k němu dojde, prosíme vás o trpělivost - výpadek by byl kontrolovaný s předpokládanou dobu trvání do 15min a není potřeba jej nahlašovat.

Za všechny komplikace se velice omlouváme a doufáme, že je přijmete s pochopením.
Jsme si vědomi způsobených nepříjemností a narušení rodinné pohody, takže všechny zainteresované strany pracují na definitivním vyřešení problému s maximálním úsilím.

S přáním hezkého dne

Tým Dial Telecom