Postup v případě zjištění nefunkční internetové konektivity


28.5.2015
Praha

Vážení zákazníci,
v případě, kdy zaznamenáte problémy s nefunkčním  internetovým připojením,
zkontrolujte prosím nejdříve napájení síťových prvků a jejich propojení.
Pokud je to nutné, proveďte preventivní restart zařízení odpojením zařízení od napájení a jeho znovuzapojením po cca 10sec.

Pokud bude vše v pořádku a zařízení se budou zdát funkční, zkontrolujte prosím i nastavení příslušných DNS serverů.
Správný stav by měl být následující:

DNS servery pro původní zákazníky spol. Dial Telecom:
DNS1: 195.250.128.34
DNS2: 212.20.96.34

DNS servery pro původní zákazníky spol. Maxprogres telco:
DNS1: 85.93.101.5
DNS2: 85.93.101.205

Pokud bude i toto nastavení v pořádku a internetová konektivita bude i nadále nefunkční, prosím neváhejte a kontaktujte nás.